lørdag 7. juli 2012

En bok

Nå har laget en bok:)

Mye jobb - men så gøy når jeg endelig ble ferdig.

Jeg har lekt med gilmmermist og perfect pearl - gamle boksider - sandpapir +++.
 
Her er resultatet.
 
 
Jeg brukte stiv kartong som perm.

 
Det og brette trekkspill og lime sammen som boksider var den værste jobben.
 
Bokens bakside.
 
 
Pynten bygger bra ut.
 
 
Ryggen var veldig gøy og lage - fuktet kartongen godt og brukte grill pinner på bokryggen for å få til gammel effekt.

 
Ble en blonde til pynt inni. Tekststemplet er fra Stempelglede.
 

Har svertet en gammel bokside og brettet den til vifte.


Er med på utfordring # 54 hos Scrapperiket.

De viste et bingo brett, og jeg har valgt loddrett første rad: stempel, blomster og maling/mist.

Utfordringen finner du her:
 

Hos Vintage Udfordring # 44: anything goes.
Utfordringen finner du her:

5 kommentarer:

  1. Hi and thank you for participating in the Swirlydoos blog hop. Sorry that you weren't able to follow my blog (sometimes blogger messes things up). My advice is to log out and then back in and it should work.
    Vicky
    http://simplypaperandcreativity.blogspot.ca

    SvarSlett
  2. I forgot to say that I adore your vintage project - beautiful fan too!

    SvarSlett
  3. Wow..dette var en kjempelekker bok! Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  4. Wow så utrolig lekkert!
    Nydelige farger og pynt:)
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. just enchanting your altered book

    SvarSlett

Hei!
Takk for at du titter i bloggen min!
Det setter jeg stor pris på!
Om du i tillegg legger igjen kommentar - ja da blir jeg retten og sletten HOPPENDE glad!
klem janniche