mandag 11. januar 2010

Mal til stjerne kort!

Hei og hå!
Jeg er jo ingen racer på data... men håper å ha fått lagt inn link til malen til stjerne kortet - om du klikker på overskriften håper jeg du kommer inn på den.
Tusen takk marianne (mariannes papirverden - det var hun som lærte meg den) - så mange posetive tilbakemeldinger jeg har fått på den!
Tusen takk alle sammen!
Da jeg var på Ski-treffet var det mange som kom bort og lurte på hvordan jeg laget dem også.
I siste nummer av Ett Trykk er det også bilde av en av stjernene mine + et annet artig kort.
Tusen takk for 2 awarder også - jeg er jo som sagt ingen kløpper på data - så det tar tid før jeg for dem inn her og sendt dem videre - men det kommer!
Må bare si at jeg setter stoooooooor pris alle kommentarer dere legger i bloggen min både til meg og Iselinn Sofie - vi vokser på dem hver dag!
Grunnen til jeg opprettet blogg er Marianne (igjen) - det var jo sååååååå enkelt sa hun - tar deg bare to min - og jammen var det ikke sant! Og angrer jeg? Nei nei nei nei! Utrolig artig og sufre fra blogg til blogg inspirasjonen bare øker og øker - skulle bare ønske at døgnets timer også hadde økt!
Jeg tror jeg kunne sitti døgnet rundt jeg. Hm de som kjenner meg eller ble kjent med meg på Ski-treffet vet jo at.... jeg er blandt de siste som stuper i madrassen der.
Håper også og treffe mange av dere på Ski-treffet! For jeg regner med at en del av dere skal dit!
Eller tar jeg feil?
Stor klem til alle der ute!
Ingen nevnt og ingen glemt:)

1 kommentar:

  1. Hei på deg, og takk for sist!
    Flott blogg du har fått deg, ja det er smittsomt mye av det Marianne driver med!
    Vi sees på Ski-treffet!
    Klem fra Gro

    SvarSlett

Hei!
Takk for at du titter i bloggen min!
Det setter jeg stor pris på!
Om du i tillegg legger igjen kommentar - ja da blir jeg retten og sletten HOPPENDE glad!
klem janniche